Preču kvalitātes garantija
1.1. Pircējam par konstatētajiem acīmredzamajiem Preču kvalitātes trūkumiem (iepakojuma bojājumi, daudzuma neatbilstība utt.) Rakstiski jāinformē Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā no Preču piegādes dienas viņu (pretējā gadījumā Pircējam nebūs tiesību izvirzīt prasības pret pārdevēju par acīmredzamiem nodoto Preču trūkumiem). Tiek uzskatīts, ka, pasūtot šādas Preces, Pircējs piekrīt tās iegādāties noteiktos apstākļos un nākotnē nevar izvirzīt pretenzijas vai pretenzijas Preču iepakojuma bojājumu vai defektu dēļ.
1.2. Uz precēm attiecas to ražotāja izsniegta kvalitātes garantija, kuras īpašais termiņš (ilgums) un / vai citi nosacījumi, ieskaitot negarantijas nosacījumus, ir norādīti šādu preču aprakstos un / vai garantijas grāmatās un / vai preču pavaddokumenti.
1.3. Ja uz dažiem Preču veidiem neattiecas ražotāja kvalitātes garantija, uz šīm precēm attiecas 24 (divdesmit četru mēnešu) Preču kvalitātes garantija, ko paredz spēkā esošie tiesību akti.
1.4. Pircējam, iegādājoties nepareizas kvalitātes Preci, ir tiesības:
1.4.1. pieprasīt Preces defektu novēršanu bez maksas; vai
1.4.2. pieprasīt nepareizas kvalitātes Produkta bezmaksas nomaiņu ar pareizas kvalitātes Preci; vai
1.4.3. pieprasīt atbilstošu Preču cenas samazinājumu; vai
1.4.4. vienpusēji izbeigt Līgumu un pieprasīt atmaksāt Preču samaksāto cenu.
1.5. Pircējs saprot, ka Vietnē attēloto Preču krāsa, forma un / vai citi parametri var neatbilst faktiskajām Preču formām, krāsai un (vai) citiem parametriem Pircēja izmantotās ierīces tehnisko īpašību dēļ . Tādēļ, ja jums nepieciešama sīkāka informācija, padomi vai instrukcijas par mūsu Precēm, lūdzu, sazinieties tieši ar Pārdevēju.